Friday 23 November 2012

tak keruan hati kecil~~~

salam
malam nie kan tiba2 hati jadi lain macam
tak keruan semacam
seolah2 ada something yg aku rasa
yg lain dari yg lain
yg tak biasa aku ada
macam berat jek nafas nak hela pown
tapiiiiiiiii!!!!
ini bukan soal cinta okkayy!
hahahaa
bila kita berbicara soal hati mesti orang fikir hal cinta 
kan3?????
heh3

ini soal persahabatan
aku tak berniat nak cetuskan hal nie
dah try bercakap even chatting dlm FB jek pown
tapi at least ak bercakap
kenapa dengan dia?????
siyes aku tak faham...
kadang2 cara dia buat aku jadi serba salah
seolah aku bersalah
ke memang ak ada salah???
tapi tak diungkap kepadaku pulak??
dan yang lain okay jek
awat nie sebenarnya??????
arrrgghhhhh tension gak rupanya
bila kadang2 ada masalah macam nie
melibatkan persahabtan
aku sayang semua laaa

nape rasa jauh?
kita semua dah terlalu dekat
tak perlu ada sebarang gap kot
kami sayang kamu
malah kita saling sayang menyayangi satu sama lain
aku boleh rasa kasih sayang itu
dari cara kita berkawan

tak pernah aku rasa persahabtan yg macam nie
siyes!!
even aku sendiri berapa jumlah sebenar kita semua
tapi yg pasti
jumlah tak menjadi hal
tak perlu jadi persoalan
yg penting kita semua ikhlas bersahabat demi Allah
ak sayang korang semua
harap hubungan ini kekal abadi selamanya=)


No comments:

Post a Comment