Wednesday 21 November 2012

sebab saya perempuan~~

salam
hari nie ak naik bas
even memang tiap2 hari naik bas
aku rasa hari nie terspecial pulak
nak tahu kenapa?????
jeng jeng jeng
hua3
*woman is crazy right...tanda2 kegilaan da nak menjelma..
aishhhhhh mengarut lagi....

sebenarnya aku nak cakap pasal satu kejadian tadi
time aku nak balik ke kolej
ak naik bas
sampai jek atas bas
aku tengok bas 2 hampir penuh
tiada tempat kosong melainkan tiga kerusi
namunnnnn
tiga2 bersebelahan lelaki!
dah la semuanya bukan orang yg aku kenal
i mean budak fak lain laaaa
sebab 2 tak kenal or tak pernah bertegur
huhuhu
tapi even lelaki yg aku dah kenal rapat pown
terutama dak kelas aku sendiri
aku gabra la jugak berdepan situasi nie
padahal takde laa perkara yg over sangat nak gabra bagai kan
heh3

cuma aku tak selesa dan tak sesuai laaa nak duduk sebelah lelaki
dalam bas
kerusi nye kan kecik2 molek jek
dibuatnya pakcik bas 2 terbrek mengejut or pusing lipat ke
tak ke haru aku bersentuh2 laa ngan en di sebelah
dan dalam aku duk tercari2 tempat duduk
dah sampai ke belakang sekali pown

then ade laa sorang mamat nie
dak second year kot
die duduk sorang2 kat kerusi paling belakang
dah tengok aku pown terhendap2 cm 2
nak duk pown cam ada keraguan di muka
tiba2.........
hehehehehhe
die bangun!
die suh aku duduk tempat die
manakala die plak duduk kat tempat pakcik bas tidur kat belakang
waaaaaaaahhh
jarang kot jumpa laki macam nie
ada jugak before nie jumpa
tapi yg nie baru aku perasan
ini laah sifat seorang lelaki sejati
selaku pelindung seorang wanita~~~~

perggghhh.....
tapi aku just terharu laa kan
takde lebih2
kot2 disebabkan hal tadi
terjatuh hati!
hua3
takde maknanya
hati aku tak larat nak jatuh2
kang cedera payah pulak nak rawat
huhuhuhuhuhu

rupanya ada lagi lelaki yg prihatin
sebab ade jugak kadang2 nampak
dalam bas laa terutamanya
tak nak dah mengalah kan
lagi perit kalau kawan sendiri pown tak peduli
balik kelas pulak petang2
mau berasap...
tapi kan ramai jek berdiri jugak
chill laaaa weh!
heh3

entry aku tak berniat nak tuju kat sapa2
just meluah isi hati si author nye sahaja
*jgn ada rasa tidak puas hati pulak ngan pendapat personal saya nie yeee...=)

hahahahaha
takde kaitan pown gambar nie ngan entry nie
but i love LION KING so much!!!
simba hensem....
*singa jek pown!huk3
salam=)

No comments:

Post a Comment