Monday 5 November 2012

artis korea

salam
kawan2 semua biasa kan ngan fenomena nie?
kegilaan para remaja terhadap artis korea
trend zaman ini
siap semua style nak ikot
dari gaya rambut ke baju,siap ngan makanan kalau halal pown nak ikot
yg terbaru orang duk follow skang
gangnam style kan
yg jadi isu besar gak
sebab gaya tarian dia agak pelik
n bila dak perempuan melayu buat
berganda2 laah peliknyaa 2
melayu kan sinonim ngan adat sopan santunnya
tapi......
sebab aku sendiri pernah tengok video kat youtube
'orang kampung style' kot tajuknya
dah la pakai baju kurung
siyes n secara jujurnya
buruk benor ak tengok
huhuhuhuhuhu

tapi ak sebgai salah seorang remaja zaman ini
tak terlepas jugak dari mengetahui dan mengikuti perkmbangan artis korea nie
pengaruh kawan2 dan atas keinginan diri sendiri jugak
hehehehehehehee
akhirnya terkenal gak ngan sorang dua artis korea nie
yg latest micky yuuchoon laaaa
yg aku duk post kat entry dulu2 tu
siap ada gambar bagai
suara pown boley tahan
takley bla aku share ngan shila upenye
hahahahaha

aura artis korea nie lain macam kan
pantang nampak berjala
n kat mall
semua duk kerumun
kawan aku cakap laaaa
kat korea cm 2 la fenomena nye
lain sungguh kalau kat malaysia
tapi bagus gak
kalo tak kesian plak kat artis2 nie
asyik kena serbu
n menyerabutkan mall la plak kan kalo asyik ada serbuan di lakukan
da laa artis kita suka lepak2 kat mall gak
makin sesak laa traffic sat ag
nak2 kat kL nie kan
huhuhuhuhu

tapi nak compare kan
artis korea memang cantik
comey2 n hensem2 belaka
tapi natural ke???
that's the main question here
huhu
artis korea juga sinonim ngan kecantikan plastiknya
penuh ngan plastic surgery
even mata pown diubah
dah mata diowg sepet sangat kot
nak bulatkan sikit kasi comey
hohohohohohoo
tapi yg plastic 2la yg dipuja manusia
pelik3
but......
ak tak cakap aku terkecuali kan
hua3
kerna aku manusia biasa...cewwwaaahhh
heh3

bagi aku plastic ke ape ke
yg penting aku suka lakonan die dlam drama 2
soal muka natural or plastic tahap ape sekali pown
ada aku kesah??
dah muka dia
biaq pi diaa laaaa nak wat ape pown
kalo comey ak tengok
kalo hensem ak admire
2 jelaaa
hahahahhaa
sebab 2 ada antara nya yg sampai nak mengutuk n benci certai artis
sebab terlalu plastic
bagi aku cam tak relevant jek
huhuhuhuhu
entahlaaa
itu pendapat aku saja
my personal opinion ok
hehehehee

k lah
sudah pukul 12 pagi
mata takde effect mengantuk sikit pown
kesan tidor yg terlampau lama
hahaha

ni jela gambar hero yg aku ada
sebab i'm totally a loyal fan taw
hahaaha
satu hero satu masa
heeeeeeeeeeeee
=)
rite........sehingga berjumpa lagi di next post on next issue...=)

No comments:

Post a Comment