Wednesday 21 November 2012

hakim~~

salam
nak cerita pasal adik bongsu aku
abdullah hakim ahmad tamezi
or kami panggil die hakim
time ak nak marah baru keluar nama panjang die 2
heh3
die nie manja
beselaa bongsu kan
dah la skang tinggal ngan mak ak jek
abang die dah masuk asrama
pasnie adik ak 2nd da masuk kolej
adik no 3 ngah spm
taun depan ade rezeki ada la ke mana2
memang laa tinggal hakim ngan mak jek

aku duk teringat kat dia
hampir setiap masa
bukan apa
ada something yg aku kesiankan dia
huhuhuhuhuhu

skang kat umah die jela laki yg ada
tak termasuk la pakcik2 aku
maksudnya generasi kami nie
die jek laki
khaidir pown tak cukup besar nak jadi geng hakim
disebabkan dia lelaki
die selalu terpinggir
yelaa
sepupu lain sume perempuan
tambah2 lagi die dah bersunat skang
lagi lah takley nak bercampur sangat
nak harap kakak2
hmmmmmmmm
die terlalu kecik nak jadi geng ktowg plak
hahahha
p2 selalu kena marah
sebab nakal
tapi bagi aku biasa laaa dak laki nakal cm 2
so ak fkir sbb makcik2 ak tak pernah ada anak laki kot
sbb 2 tak taw
huhuhuhuhuhuhuhu

sebelah mak aku memang tak ramai lelaki
cucu nenek aku lelaki skang tinggal 4 orang jek
2 pown sorang kat kelantan
sorang ag kecik yg amat 2 si khidir 2
then adik aku laa dua orang
dulu hakim 2 ada hafiz laa sebagai geng
at least ade jugak orang nak ajak main sepak2 bola
nak buat teman bertumbuk ke

aku tak suka tengok dia asyik kena bahan
ngan makcik2 aku n spupu aku
bukan bahan means pukul
tapi kena marah laa
ade jek tak kena
aku time ade kat umah boleh laa cover jugak
mak aku pown da malaz nak berdebat ngan adik2 dia
huhuhu

entah laa..
last2 memang hanya kepada Dia aku serahkan
semoga hakim tabah
dan hal2 cmnie yg akan buat die membesar menjadi orang berguna satu hari nanti
kadang2 aku takot die akan memberontak
asyik kena marah
aku pown tak boleh macam 2
nanti die kuat melawan
takmau nati last2 mak ak jadi mangsa
huhuhuhuhuhuhu

takmau fikir pown hal family aku jugak
kena fikir la jugak
baik buruk tetap family
cuma aku kena buat something.........
heheheh
dah lama aku duk plan
mlm nie aku kena jalankan...=)

that's all about hakim
haha
salam=)

No comments:

Post a Comment