Thursday 8 November 2012

naik bus's time!!

salam
hari nie kelas aku semua dibatalkan
means kami dah start cuti semalam laa sebenanya
cuma balik jek ari nie
semalam pown habis kelas pukul 5 petang kot
tak larat la nak balik terus
lain pulak cerita aku nie
nak balik ke rumah makcik aku kat taiping 2
nie satu hal
nak balik ke rumah sendiri aku dengan rela hati nya packing
nie entah laaa
da la memang anti ngan packing2 nie
tambah pulak hal nie
bertambah malas aku
nie pukul 11 sat ag nak keluar
skang pkul 10 tak kemas pape pown ag
hahahahahaha

pape hal pown
kena packing jugak kan
ditemani lagu2 berkumandang dari fon terchintaaa
hahahaha
orait laaa
nak punggah2 beg dah
nati kalau ada masa dan internet
aku update lagi
hehhehee
doa kan aku selamat pergi dan selamat kembali
*naik bas ke utara
1st time kot......sorang2 plak 2
seram2...hehee
insya Allah
Allah sentiasa ada kan
hehehhe

entah mana satu bas aku petang nie.....
naik jelaaa
asal sampai
hehehehe
doakan aku ye
=)
salam
=)

No comments:

Post a Comment