Wednesday 28 November 2012

dia adalah dia~~

salam
dingin terasa hingga menusuk tulang2 ku
angin malam2 lah katakan
kejap!
bukan malam dah nie
but sudah pagi duhai alyaa sayang~~~
huk3

sedang2 study tiba2 tak sedap hati
teringat kat kerja2 lain
such as report AF, urusan NPSC.....
bila study pown tak masuk sebab rasa serabut
debaran NPSC terutamanya makin terasa
plus OPKIM dibuat berdekatan dengan tarikh NPSC
lebih kurang seminggu jaraknya
mana nak dikejar nye aku nie
*bukan tamakkan jawatan ye
namun kerna ingin dipenuhkan HC aku dengan YAKIN
huhuuhuhuhuhu
n dulu tarikh program2 nie jauh
hmmmmmmm
let the pengarah settle it down laa kot

melayan2 kerja2 malam2 nie
buat aku teringat kat kata2 kawan aku nie
'kita takley paksa orang jadi seperti yg kita nak'
betul!
time dia cakap kat aku
memang diakui aku agak sentap
sebab baru aku sedar aku sedang buat begitu
terhadap seseorang
usahlah disebut siapa dia
yg penting dia jugalah orang yg mengutarakan ayat di atas kepadaku
~~~~~~~~

aku akui
aku yg salah
tapi bukanlah aku ingin ubah dia
cuma ingin melihat dia betul2 bahagia
n kami dah berdepan untuk menyelesaikan masalah nie
so dah settle sebenarnya
alhamdulillah Ya Allah
Kau permudahkan persahabatan kami
=)

mulai dari sekarang
aku adalah aku
dan dia adalah dia
no hipokrit
tiada lagi sebarang perselisihan akan hal nie
aku mula memahami keadaannya
sepertimana dia memahamiku
............

cuma perasaan ambil berat 2 terlalu banyak dalam diri aku kot
maaf andai buat kamu rimas
just because i care....=)
tapi better macam nie
lebih berlapang dada
insya Allah.........
=)

No comments:

Post a Comment