FolLoW bY eMaiL

Friday, 23 November 2012

drama baru!!!!

salam.....
hehhehehe
ngah sedey2 pown sempat lagi nak bercerita soal nie
drama korea baru kot!!!!
hehehehehehe
yg pasti nape aku beriye2 sangat ngan drama nie
*padahal sebelum nie tak tahu menahu pown pasal korea2 nie

sebab nye hero dia adalah pakwe aku!!!!
hua3
perasan sangat laa kan
kalo si yuuchoon tu tahu ko panggil die cm 2
knpem kena belasah!
dusshhhhhh!
heh3
dah kita takde pakwe kan
jadikan hero idaman sbgai pakwe
kita ok la kan
*bukan terdesak ea!!!!
huhuhuhuhuhu

tajuk drama baru nie
I MISS U
hehehehehehee

snopsis cerita nie macam nie....
*padahal tak tengok even satu episod pown lagi
takpe..iffah dah tolong downloadkan
hehehhehehee
tak sabar tunggu iffah balik sini
heheehe

cite dia mengisahkan seorang budak perempuan
selalu kena buli time kecik
n hero nie lah yg selalu jadi pelindung
so diowang jadi rapat
then ade satu hal yg buat diowg terpisah
sampailah dewasa
satu masa nie
mereka berjumpa semula
hati masing2 masih terkenang
then after that???
kita tengok laaa sampai habis ape yg jadi...
hahahaha

kena la tengok
tak surprise laa kan kalo aku cerita semua
*padahal tak tahu jugak sebenarnya...
heh3
tapi rambut yuuchoon dlm cte nie ok
tak macam dalam drama MISS RIPLEY
cm topi keledar
hahahahah
nak tengok??
nah gedebuk besar aku bagi gambar!!hahaha
rambut die smart kan???heh3
tak sabar nak tengok!!!!!!
excited yg teramat kan???
hohohohohohohoho
ade aku kesah???
hehehe

k lah...nak fikir idea lain pulak
malam nie malam sabtu
so enjoy la kejap 
even bertimbun kerja menanti
huuuuuuuuuuuu

orait salam=)

No comments:

Post a Comment