Monday 26 November 2012

baru ku mengerti

salam
petang tadi ada lab
penat sikit jek plus tak cukup tidur dari semalam
so mata aku jadi berat sangat2 yg amat
suasana petang tadi pulak menambahkan keberatan mata aku nie
hujan yang sangat lebat diselangi dengan petir2 dan guruh
dalam gerun2 aku redah jugak balik ke bilik dari kafe after beli makanan
balik2 ke bilik
solat asar jap then terus baring
duk balas2 message kawan sekejap
pastu terus tertidur
huhuhuhuhuhuhu
dah masuk magrib baru aku bangun
itu pown ada kawan kol
hua3
*dasyat benor anak dara=.='

dan ada something terjadi
disebabkan aku tidor tadi
huhuhuhuhu
ada orang terasa ngan aku
huhuhuhuhuhu

dan sebab hal itu
ada satu perasaan nie
iaitu sakit yg bercampur malu
after si 'dia' pi mention hal nie kat twitter
even tak directly mntion nama ak
tapi memang aku laa pown
sekarang aku faham perasaan itu
apabila ada orang bercakap belakang pasal kita
betul lah kata iffah
huuuuuuuuu

so pengajarannya
after nie kena ingat
learn from the experience
kalau hati sendiri sakit
imagine hati orang lain
sama jek kan rasanya
so,better avoid la lepas nie...
banyaknya dosa ak Ya Allah selama aku hidup
huhuhuhuhuhuhu

*aku memang takot ngan guruh laa
sebab 2 ak tak berani nak bukak ladtop!
teringin jek jari nie nk taip cmnie kat twitter
tapi....
tak payah la kot
malas nak cakap apa2 dah
bahkan takde mood langsung pown nk bukak twitter
huhuhuhuhuhuhu

bagus jugak...boleh bukak nota pasnie..hehe3
orait...on the way nak tutup ladtop dah....hehehe
salam..=)

No comments:

Post a Comment