Friday 2 November 2012

induced touching~~

salam....

setelah sekian lama aku tak menangis,akhirnya malam nie gugur jua air mata aku
depan2 kawan aku pulak 2
ecah cakap takot tengok aku menangis macam 2
maybe sebab tak pernah tengok kot
kebetulan pintu tak kunci sebenarnya
kalau tak mesti sempat ak cover b4 bukak pintu
hehe
tapi menangis pown bukan la sebab yg nak dimalukan
atau kena sorok apa2 pown
just datang timbul kesedihan tu dari kisah hidup seorang kawan aku nie
aku tahu sedikit sebanyak tentang kisah hidup dia
soal family dia
selalu jugak die cerita2 kat ak
terutama time2 ngah kemuncak perasaan sayu 2 la
tapi sekarang die makin jauh dari kami sume
sebab faktor tempat tinggal kot
die jek duk luar
huhuhuhuuhu

dan hari nie perasaan sayu die bertambah2 kot bila tak dapat join kami keluar tadi
just sebab group PC die ada visit hari nie
mula2 memang nak tunggu die
plannya visit die buat pagi after exam
tup2 pas zuhur baru nak gi
kami pown tak nak la balik terlalu lewat
sebab kereta mira pakcik die nak pinjam
n mira ali pown kena balik awal
takot jam kereta
huuuuuuuu
so terpaksa lah kami decide begitu
thats why laa berganda2 tacing nye 2
tapi xpeeeee
kami akan cover semula
ESOK!!!
keluar lagi........................
hehehee
main bowling pulak....
hehhheee

tapi aku yg menangis nie bukan ape
just rasa sayu die 2 sampai ke hati aku
rasa simpati sangat
terbayang betapa kuat die hadapi semua dugaan nie
sesungguhnya Allah sentiasa bersama dia
insya Allah..
moga die terus tabah
dan bersabar....
=)

No comments:

Post a Comment