Tuesday 20 November 2012

sakit & perit

salam
entry nie aku tak bertujuan nak meluah apa2 kat sini
apatah lagi nak mengadu
semuanya kita pulangkan kepada Dia
kan?

cuma nak share n mintak pendapat
dua tiga menjak nie makin kerap aku rasa sakit nie
sakit yang aku sendiri konfius dari mana datangnya
tapi rasa 2 dar bahagian belakang aku
maybe tulang belakang
yg buat aku risau
tulang belakang kan antara bahagian terpenting jugak dalam badan kita
bila part 2 yg sakit semcam nie
of kos la risau
macam2 yg aku fikir
kalau cakap takyah fikir lebih2 pown
tapi kalau dah pasal badan aku
soal kesihatan
kena la fikir jugak
takkan nak suruh mak ak or org lain pulak fikir

sebab sakit nie jugak lah mood aku terganggu sikit
nak cerita kat kawan2 kat sini pown
masing2 ada masalah sendiri kan
takmo la kacau diowang
nak cerita kat mak
dah cerita
tapi takmo laa cerita lebih2
nanti mak risau
2 pown da mcam2 mak pesan
maybe mak syak something kot
yg aku pown da lama syak
cuma tak berani nak ungkap
hal nie pown kalau lah dicerita kat kawan2
mau semua lari nanti
huuuuuuuuu
tapi risau jugak kot2 'berjangkit'
kena prevent dulu nie
dah kena bertahun nak berubat
huuuuuuuuuuu

bab sakit belakang tadi
kalau difikir2
maybe sebab salah posisi badan
tapi takkan laa sepanjang masa kan
or salah tidor
tapi bukanlah ganas or buas sangat aku tidur pown
hmmmmmmmm
duk curious sangat
terusha laaa satu blog or article pasal satu pusat rawatan Islam nie
nak pi terus jauh sngat la pulak
nun di perak
huhuhuhuhu

ke nak try call?????
huhuhuhuhu
risau plus takot nak tahu kebenaran
tapi better tahu
boleh rawat awal2
hmmmmmmmm

okay laaa
dari tadi report tak siap2 jugak
huhu
till the next entry..=)
salam


No comments:

Post a Comment