Saturday 6 July 2013

luahan hati kecil

salam
bila bicara soal hati
betul ke hati aku dah kosong
dah takde penghuni ke hati kecil nie?

persoalan yang aku sendiri tak mampu nak jawab
kosong atau tak
memang ak tak sure
yang pasti,ak still tak mampu nk pandang sesiapa
seperti yg ak pernah buat sebelum nie
apatah lagi nak amik n letak sape2 kat dalam hati nie
maybe jugak belum jumpa yg betol2 sesuai

pengalaman pertama tu
tak sure ak berjaya padam ke tak
or masih bersisa
atau pown still mekar
tapi hajatnya hati nie takmau dah
sakit bila berharap pada yg tak sudi
lagi sakit bila tahu hati dia dimiliki oleh someone yg ak kenal
dan rapat
tapi situasi dia sendiri pown sama
complicated jugak
but as long as semua pown senyap
buat2 macam takde pape berlaku antara kami
itu yg nampak kami relax jek kot

tapi janji aku dengan dia
ak pegang sampai bila2
'walau apa pun jadi antara kita, kita akn kekal kawan dunia akhirat'
jauh di sudut hati aku
ak lebih sayangkan persahabatan kami
'mengalah jela'
itu bisikan dari hati kecil~~~~

ak bahagia andai kau bahagia
dan hati aku sakit bila tengok kau disakiti
kadang2 ak perasan situasi tu
tapi aku just mampu memerhati dari jauh jela

'consider kau takde perasaan tu lagi'
even ak da delete msg tu
tapi terpahat di ingatan
sorry sebab tipu
tapi tu jela caranye kot
as long as persahabatan kita masih selamat
insya Allah
maybe lepas abih belajar nanti
jarang berjumpa n berjauhan
baru aku berjaya lepaskan kau dari hati nie
kot......n doakan aku

bukan ape
ak just takot perasaan ak nie membebankan kau
so ak nekad untuk lepaskn
at least ak tak sakit berharap pada yg tak sudi
n kau tak terseksa memikirkan satu harapan dari seseorang yg tak penting di hati kau
tu jek yg aku fikir
n maybe dengan cara nie jugak
aku bley bukak hati aku untuk orang lain
yg sekarang masih tertutup

sekian sahaja luahan dari hati kecil
salam~~~~~
skang aku gunakan dia nie untuk melekakan hati ak sendiri
so pathetic rite????
biarlah org ckp pape pown
kutuk la banyak mana pown LMH nie
sanggup ak mengaku dia pakwe ak
it's a denial process maybe
huhuhuhuhuhuhu
tapi at least hati ak tak sakit
n tak menyakiti or menyemakkan pemikiran org lain kan
so this way is better~~~

No comments:

Post a Comment