FolLoW bY eMaiL

Thursday, 28 June 2012

moga kekal abadi~~

salam
hari nie mood happy da smpai ke kemuncak
petang nie nak bertolak ke ganu!!!!
berjalan2 pas habis exam memang satu perkara yg sangat2 laaaaa bahagia
heh3
barang2 dah packing....kot
heeeeeee
nie laa mende yg memang aku paling malas nak buat
packing baju
hamboooii
berjalan sakan sangat
nak kemas2 baju malaz...
aishhhhhhh
bagi laa ak segala kerja lain
sanggup aku buat
tapi mengemas2 nie bukan kepakaran aku laa
orang lain buat dalam masa sejam
kat aku mau jadi 3 jam
hahahahahaha
nasib laaaaaa
sebab 2 bilik kat umah adik2 yg selalu in charge mengemas
heeeeeee
tapi!!!!
ak ganti laa pi wat kerja lain
jemur kain ke
tolong mak masak2 ke
da kata ada 3 orang anak dara
bahagi2 laa kerja 2 kan
masalahnya diowg 2
kalo time ak balik sekali sekala
semua pakat boikot tak mo wat pape
nak suh aku jek
ganti kerja yg ak tinggal selama ak kat kolej nie
ape daaaaaaaa
mak cakap adik sje nak manje2
dah kakak nye dah balik
jarang2 pulak 2 ada kat umah
hohohohohohoho
tak lama aishah pown nak ikot jejak ak kot
tinggal laa najwa sorang2
hua3
tapi die pown da habis spm tahun nie
pown keluar jugak laaa nati
hmmm
sian kat mak tinggal sorang2
hakim jela peneman nye
ngan khaidir bserta adiknya!!!
haaaaaaa
ak da dapat sepupu baru
semalam,adik khaidir 2 haa
perempuan....maybe nama dia aisyah kahirunnisa
tomeynyeeeeeeee
da tngok gambarnye
sebijik la muka abangnya 2
hehehe
khaidir2
jadi abang jugak dia
semalam ckap fon ngan dia
heh3
mak cakap dia sengih jek dengar aku panggil dia
sambil minum susu
p2 dengar laa gak suara dia sikit2
tak reti cakap lagi!!!
HAHAHAHAHA

nasib baik hakim kecik lagi
sekolah rendah pown tak habis lagi
hafiz dah masuk sekolah menengah
duk asrama
jarang2 laa balik 2
kena pesan kat hakim
jaga mak elok2
kena tolong mak
mesti nati bila semua kakak2 dia da takde kat umah
sibuk laa duk suh balik
rindu leeeee 2!!!!!
hahahahahahhaha
kalau sekang pown
balik2 jek dia happy gle
duk cte 2 cite nie
p2 suh tido ngan dia
besenye dia takkan tido ngan 2 orang lagi kakak dia
nak tido ngan mak gak
paksa laa macam mana pown
tpi ngan aku macam serah diri jek
rela tahan ngantuk teman aku layan movie
hahahahahaha
rindu nyeeeeeeeeeee
sabar alyaa
ahad nie jek dah nak balik nye pown
short sem aku plak start 16hb julai nati
lambat lagi
heh3
so mood happy berkali ganda laa ea
hehehehee
semoga mood happy 2 kekal abadi
takmo pke pape pasal sedey2 da
tak larat sudah
hehehe
orait........
tengok laa bila ak free ak update lagi nati
heeeeeee
k salam~~~~~~

No comments:

Post a Comment