Saturday 2 June 2012

frust tertonggeng!

salam
hari nie secara rasmi study week aku bermula
means exam pown dalam seminggu laa
dan aku masih ada mood nak update blog nie??
huhuhuhu
itulah alyaa
kalau tak ada mood baru bukan alyaa kot
heheheheheh
plan awalnye nak balik rumah semalam
dah beli tiket bas pown
semalam pas meeting ngan dr mohd
gatal nyeeeeee aku gi jalan2 makan2 ngan kawan2 plak
sumpah memang gatal gilerrr
huhuhuhuhu
makan jek xpe lagi
tiba2 main bowling plak!
tak ley blaa laa alyaa
dah main bowling tak ingat dunia kot
last2 berlari2 aku naik monorel gi stesen bas
n dengan hati yg agak mmbengkak
*sebab nak nangis sebenarnya
tengok bas 2 meluncur laju meninggalkan stesen bas
huuuuuuuuuu
sebak nya Ya Allah
tapi aku taw
sume salah aku sendiri
tak de kaitan ngan orang lain
apatah lagi kawan2 aku
even diowg duk rasa bersalah ngan aku pown
ak taw sume berpunca dari diri sendiri
huhuhuhuhuhu

tapi aku nangis semalam bukan lah sebab takley balik 2
cuma aku rasa stress
ak nak balik sbb nak keluar dari kolej nie
n rehat buat beberapa hari
ak takmo tengok sume2 nie
huuuuuuu
nak lari kejap jek
tapi ternyta laa niat aku tak betul kan
sebab 2 lah Allah tak izinkan
huuuuuuu
ada hikmahnya
nak suh ak study terus nie
takyah rehat2
nak rehat pown tnggu pas abih sume exam nie
hohohohohohoho
cuma yg mengalir gak air mata nie
sebab rasa sunyi sangat
duk sowang2
semua kawan2 balik
ak taw ada sowg kawan aku kat bilik dia
sama floor ngan aku gak
tapi xpelaaaa
nak bersendirian
huuuuuuuuuuuuuuuu

dan akhirnya hari nie
nak lepas tension punya pasal
dah kawan aku jadi mangsa
kena teman aku keluar
makan2 kat ts
hahahahaah
sian fadir n zimah kena ikot
heh3
makan laa kami bertiga kat ts tadi
release laa sikit
even takmo balik awal sangat tadi
tapi takot amik masa orang pulak
kena laaaa mengalah
huuuuuuu
xpe alyaaaaa
masa banyak lagi
pas exam kuar laa ea..
heeeeeee

huhuhuhuhuhu
semoga study week nie aku boleh manfaatkan masa
dengan sewajarnya
heeeeeeeeeeeeeee
orait
till then
^-^
salam

No comments:

Post a Comment