Saturday 16 June 2012

Ya Allah

salam
nie sambungan dari post aku sebelum nie
huhuhuhuhu
aku rasa tadi emosi aku tak stabil kot
2 yg duk fikir bukan2
aishhhhhh
kawan 2 nak tolong kau laaa
even tak nampak macam nsihat
tapi sebenarnya dia nak suh ko fokus
nak berjaya sama2 nanti
itu pown susah ke nak paham?
huhuhuhuhu
maybe kadang2 aku yang tak perasan mende tu
minta maaf laa sangat2
aku salah
aku yg tak prihatin
kawan nak bantu
mendorong semangat aku belajar
tapi tak hargai pulak
huhuhuhu

ampunkan aku
Ya Allah
kuatkan hati ku
ternyata aku hamba-Mu yg lemah
tidak berdaya menghalang segala hasutan syaitan durjana itu
Ya Allah
ampunkan aku atas kelalaian aku
moga Engkau permudahkan segala usaha kami bersama
berikan kejayaan kepada kami
setimpal dengan usaha kami
hanya kepada-Mu aku berserah........

=)

No comments:

Post a Comment