Wednesday 13 June 2012

satu pergi lima menanti~~

salam
ape satu dan apa lima???
heeeeeeeee
bunyi cm suspicious ea??
hua3
sje nak mencetuskan isu hot di sini
tak adalahhh
pasal exam jek pown
tadi dah habis satu paper!!!
paper AI pulak 2
yg memang aku tak sabar nak tunggu habis
bukan sebab yakin boleh score ok
tapi sebab ketidak sukaan aku terhadap subjek itu
huuuuuuuu
tak taw laah cam allergic laa sikit kat subjek2 cmnie
yg ada segala microbes2
immunology sem lepas pown aku cm nak muntah baca
microbiology time 1st year dlu takyah ckp laa
tapi sume ada kaitan ngan dr endang kan?
hehehehehee
tapi bukan bermakna aku tak suka dr
just maybe pengisian kandungan subjek yg dr ajar 2
banyak yg amat
tambah pulak semua nya fakta
yang aku tak ley nak relate ngan kehidupan aku seharian nie
kalo subjek cm anatomy n PS bley laa nak imagine lagi
huuuuuuuuuu
sebab 2 kot

tak sabar nak tnggu 3 paper berderet minggu depan!!!!!!!
konon laaaa......huhuhuhuhuhu
tapi kalo TF aku semangat....
heeeeeeeeeeeee
minat bab2 machine nie....
ala2 industry pnye part...
mencabar sikit...
huuuuuuuuuu
orait!
nak sambung study...
*kalau tak tertidur.......heh3
salam~~~~

No comments:

Post a Comment