Thursday 14 June 2012

mimpi pelik~~~

salam
kowang pernah tak dapat mimpi pelik sikit....
mesti pernah kan?
nama pown mimpi
mainan tidur
huhuhuhuhuhuhu
ak punya mimpi nie pelik sikit jela sebenarnya pown
bunyi jek macam misteri sangat
biasa jek
heh3
cuma mimpi 2 kekal di ingatan kot
terbayang2....

first,mimpi pasal ayah aku lagi
hmmmmm....
dalam mimpi 2
ayah aku semangat giler cuti
sebab nye kitowang nak gi jalan2 ke satu tempat
tapi tak ingat kemana
ramai2 laa ngan pakcik2 n sepupu2 aku sekali
ala2 rombongan family
dah prepare semua mende
tup2 tengok ayah aku tak jadi gi
n tiba2 adik lelaki aku berdua pown tinggal ngan ayah aku
so mak,ak n dua adik perempuan 2 jela pergi ngan yg lain
ada satu scene ayah aku pimpin tgn adik lelaki aku 2
cara cm nak bwah gi jauh
nape ak fikir cm 2 plak nie???
aishhhhhhh....
mimpi semata2 kan...........
syaitan punya mainan jek 2
heheheheehehehe
cuma saja nak cerita.....heh3
kena hadiahkan something kat ayah aku nie
dia menanti di 'sana' 2
kiriman pahala dan bacaan ayat suci Al-Quran buat penenang rohnya di 'sana'
maaf ayah,kadang2 kaklong terleka sikit
bukan bermakna kaklong da lupa ayah......huhuhuhu=(

then second mimpi........
pasal orang lain pulak.....hehehhee
dalam mimpi 2
dia bagi hadiah kat aku
coklat kot kalo tak silap
coklat bar cadburry kot
tapi dia tak direct bagi kat aku pown
past kat someone
tak ingat gak sape
p2 aku cm tak ingat n tak pasan sangat laa kot dlm mimpi 2
yg dia ada bagi coklat 2
cara aku cm ignore jelaa
last2 aku baru ingat aku tak ucap pown terima kasih
baru nak capai fon konon nk msg.......
tup2 dah sedar dari tidur!!!!!

hahahahahahahaa....
mainan mimpi nie kan
kalo difikir sangat boleh jadi biul asenye
sengal2 sikit........
haha.....
orait....till then....nak sambung mimpi ag laa......heh3...
boleh ke????
pernah kot jadi sekali ari 2...
boleh plak mimpi 2 jadi 'to be continue' ea.....hohohohoho
macam2 laaaaa......

salam......=)

No comments:

Post a Comment