Saturday 7 July 2012

uit3

salam
apa khabar weh????
hehehe
dah lama tangan tak menggatal nak menari2 nie
malam nie tetibe rasa rajin pulak
sebab kebetulan bukak ladtop nie sebenarnya
duk transfer lagu n movie ngan cousin aku sowg nie
duk haru kat aku suh tengok ladtop die
ada problem katanya
rupanyaaaa.....
silap sikit jek pown
nasib laa budak2 lagi
baru nak belajar leee 2
orang dah mintak tolong
nasib baik ak bley settle
heeeeeeeeeeee
dah bukak sekali
melarat laa pulak
alang2 nak format nanti
meh ak 'kemas' semua file dalam nie
copy masuk hard disk 2
duk kelebek2 beg cari hard disk 2 laa terjumpa en yes 2
ingat takde coverage kat umah aku nie
tak disangka
banyak plak bar nye
lajuuuuuuu
heh3
p2 try2 laaa bukak fb
kot2 laa wat halnye macam dulu lagi
dannnn
alhamdulillah
dah elok
just takley bukak sebarang profile berbentuk timeline
bagus sangat laa 2 kan
sebab profile ak sendiri pown dlm timeline
adoiyaiii
tapi ok laa at least boleh laa bukak jugak
lega sikit
but still kena hantar format nie
dah berat sangat dah nie
itulaaaa
time duk transfer masuk segala file tak ingat dunia
huk3

hari nie semua makcik pakcik aku ada berkmpul
kebetulan hujung mnggu
n sorang makcik aku nie baru balik dari mekah
buat umrah
tiga orang sekeluarga
tu yg jadi riuh sikit rumah nenek aku nie
hehehehe
p2 duk berbincang nak wat kenduri minggu depan
so plan ak......
balik kl isnin ni
jumaat nati balik semula umah
heeeeeeee
sje jek kan nak ulang alik
rajin laa sangat nak bertapa dalam bas 2
sorang2 plak
aishhhhhh
nak wat cne
kenduri ari 2 pown tak balik
kali nie kena laaaa join
bukan selalu boleh jumpa semua sanak saudara nie
raya pown belum tentu jumpa
huhuhuhuhuhu

so misi aku skang nak balik kL
nak pi lowyat dulu
anta service ladtop nie
problem skang ada ke yg nak teman aku??
nak gi sowang?
memang macam ak 'berani' sangat laa kan
hmmmmmmmmm
kalo ada kawan lain pown mesti diowg balik sebab da start kelas
huuuuuuuu
tengok laa macam mana

yg pasti bulan puasa aku sepenuhnya kat umah
cuma minggu pertama jelaa kot kat kL
tersenyum lebar makcik aku
ada orang tolong dia kat bazar nati
hahahaha
jadi akak penjual kuih muih di bazar ramadhan lagi aku tahun nie
boleh laaaaa
pengalaman...
plus dapat duit sikit
heeeeeeeeee

orait........
till then
mood happy ada baby baru
heeeeeeeeeeeeeeeee
=)
salam

No comments:

Post a Comment