Wednesday 20 June 2012

=(

salam
semalam kol mak
borak2
then mak cerita pasal makteh aku skeluarga nak gi mekah
wat umrah
syok nya
teringin nak hantar diowg kat klia
tapi diowg bertolak selasa kot
exammmmm.....
p2 hujung minggu nie pown diowg buat kenduri
makan2 sikit
wat tahlil n doa selamat
sempena keberangkatan mereka ke tanah suci
mak cakap panggil geng2 tahfiz tempat adik aku,hafiz 2 belajar
wat kecil2 jelaa
family2 jek
tapi tadi chat ngan adik aku plak
rupanya siap nak pasang kanopi
lebey kurang 200 orang jemputan!!
ramai kot.....
alooooo
nak balik......
jelesnyeeeeeee
nak balik!!!!!!!!!!!!!!!
hmmmmmmmmmm.........
slack kenduri 2 makteh buat ahad
kalo sabtu mmg aku balik laa
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu

ape nak buat
nasib laaaaa
duk jauh kan
redha jelaa
tapi nati kenduri time makteh dah balik sini
aku kena balik gak
even short sem  pown
nekad!!!!
hehehheehheeh

No comments:

Post a Comment