FolLoW bY eMaiL

Friday, 8 June 2012

MAK~~~~

salam

bukak FB
tertengok post2 kawan2
pasal nak balik kmpung
kes dah lama terperangkap kat sini laa 2
kesibukan urusan kat sini
menghalang kami untuk balik rumah
bertemu mak terutamanya
dan adik2 n sedara mara lain
huuuuuuuu
ala2 raya laa pulak nak balik jumpa sedara mara bagai
hohohohoho
rindu nye nak raya~~~~~
sebab time 2 jelaa berkumpul ramai2
huuuuuuuuuuuuuu
serius rindu!!!!!!!!!!!

yg kes aku nie
kes tak jadi balik
dah dua kali kot
ape hal laa dengan aku nie
tak pernah rasa susah nak balik macam nie
huuuuu
even duk kat negeri sembilan dulu
kat pedalaman kot
tak susah macam nie
time nak balik
sampai jek kat umah
dengan selamat
plus disambut dengan riangnya oleh ayahku di terminal bas
huhuhuhuhuhuhu
kerap kali terbayang
andai ayah ada
(berangan jelaa kan)
mesti aku tak yah nak fikir sangat kalo nak balik
siapa nak amik kat terminal
terutama kalau sampai time tengah malam
even pakcik aku tak cakap pape
tapi segan menyusahkan pakcik aku kena berjaga semata nak jemput aku
tak terbalaz jasanya nie
huhuhuhuhuhuhu

bila dah masuk mood berangan nie
kadang2 rasa macam aku nie menyalahkan takdir plak
orang dah takde
tapi itu sekadar imaginasi aku jelaa
at least ayah aku taw aku belajar kat ne skang
amik kos ape
siap tengok bilik aku time 1st year dulu
kira dah selesai laaa
ibarat terlepas satu tanggungjawab ayah
huhuhuhuhuhu

dan sekarang aku rindu kat MAK!!!!!!
nak jumpa
setakat borak2 kat fon
mana lah sama
nak cium tangan mak
cium pipi
amik restu nak exam nie
tapi tak lepas gak balik ari 2
huuuuu
takpelaa
ada hikmahnya nie
sume nya takdir Dia
aku redha
cuma skarang target aku
nak cepat2 habiskan exam nie
gi ganu nati main2 bdminton
then nak balik gak b4 start short sem
tak kira
pakcik bas 2 kna gak drop ak kat beserah nati!!
ape nak jadi
jadi laaaaaaa
ak tekad!
huuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment