Tuesday 19 June 2012

esok

salam
tak sabar nyeeee tunggu esok!!!
esok?
kenapa esok??
ada ape dengan esok??
sebab esok exam AS
aku happy setelah beberapa hari macam hidup tak hidup jek
akhirnye bakal berakhir
pas exam esok nak keluar!
tak kira pape hal
aku nak keluar
tak kira laa ke mana
n buat apa
tapi takmo stay kat kolej
even ada dua ag exam
tapi esok takmo pegang nota dah after exam 2
khamis baru sambung
heheheheheehhhe
cepat laaa masa berlalu
tak tahan dah niee............
sungguh laa aku tak suka exam
aishhhhh.....
tapi alhamdulillah aku sihat jek sepanjang study week n exam nie
biasanya ada la demam2 sikit
kali nie antibody dah kuat ke?
mutation kah???
hahahahahaha
tapi syukur
sebab tak ganggu aku study
even banyak pulak gangguan lain datang kan
xpelaaaa
redha jelaaaaa
heeeeeeeeee
pape pown
study kerana Allah
bukan sebab exam~~~~~

gudluck semua!!!!!!!!
sekali ag..
even takde kawan aku tengok pown blog nie
ada beberapa jek kot........kot laaa
heh3
orait.......
kesimpulannya
tahap kegembiraan semakin tinggi seiring dengan kelajuan masa berjalan
sekian~~~~~
salam=)

No comments:

Post a Comment