Saturday 16 June 2012

perlu ke?

salam
aishhhh
nie post pasal ketidakpuasan hati pulak
aku taw skang exam
n kena study
tapi jenis aku kena gak ada rehat
kalau kowg takpe tak rehat
sepanjang masa nak study
nak pegang nota
even sampai time magrib pown membaca lagi
suka hati kowg laaaaa
aku ada masa aku sendiri
ada plan dah
dont worry
ak taw sbagai kawan
nasihat 2 bagus laaaa
tapi takyah laa kau nak gabra
smpai aku pown kena gabra sekali
relax je tak boleh ea
kot ye pown 3 paper bederet
dah nak wat cne
rasa takot aku tak sampai ag
tak pelik sangat pown
memang aku macam nie
huhuhuhuhuhuhu
maaf sangat2
kadang2 xpe
ak faham rasa takot 2 memang ada
tapi kna laa kawal
study bukan untuk exam semata2
even study abih lecture note pown
tapi sebab exam semata2
hilang gak nati

tapi kena laa usaha sebenarnya
cuma kan
time magrib
mak ak cakap
tak baik menghadap buku lagi
better laa buat mende lain
siap2 mandi2 ke

hmmmmm......takde niat nak kutuk sape2
just tak puas hati
satu ag!
takyah wat muka ketat laaaa
kot ye pown banyak lagi tak study
ce pkir orang lain gak
sume pown tak abih lagi masalahnya
buat orang lain tension pown tak elok gak kan
huuuuuuuuu

nak wat cne..manusia pelbagai ragam
aku pown ada ragam aku sendri
dan!
aku tak suka orang marah aku tidur!
aku tidur sebab mengantuk
kalo tak aku tak tidur
bila dah ngantuk aku tak ley study
better aku tdur dulu
then malam2 nati aku smbg laa balik
fine laa kalau rutin aku nie dah terbalik sangat
tapi kan masing2 ada cara tersendiri
macam aku cakap
aku ada plan aku sendiri
orait?

ok,till then...
ampunkan aku Ya Allah
aku hamba-Mu manusia biasa
ada rasa tidak puas hati
ada perasaaan
maaf andai terlebih batas2....
huuuuuuuuuu

salam

No comments:

Post a Comment