Wednesday 28 March 2012

tekad hati ini

salam
terasa lama tidak menjenguk ruangan ini
*based on the previous post kot
hehe
aku hanya insan biasa
mudah tertipu dengan keindahan dunia yang sementara
terasa hati ini terlalu kotor
lebih kotor dari mereka yang lalai
barangkali aku terlebih lalai
soal cinta seorang lelaki
mampu membuatkan aku jauh dari Mu
Ya Allah ampunkan aku....

oleh itu aku bertekad untuk membuang terus perasaan itu
seakat ini sudah 2 hari tekad tersebut tetap di hati
aku harap terus berlanjutan
hingga lah ke saat aku bersedia untuk menempuhinya
malah layak untuk mengalaminya
kalau boleh Ya Allah
aku mahu cinta ku tumpah hanya untuk si dia suamiku yang sah
hanya dia seorang dunia akhirat
aku mohon Engkau pertemukan aku jodohku di dunia dan kekal hingga ke akhirat

for now
aku inginkan hati yang suci bersih
suci dari sebarang cinta yg melalaikan
bersih dari dosa
Engkau permudahkan bagiku
hati aku kosong
kosong dengan cinta itu
namun ingin aku penuhi dengan cinta-MU
semoga dipermudahkan

insya Allah....=)

No comments:

Post a Comment