Wednesday 28 March 2012

aku adalah aku

kenapa tajuk post aku macam nie??
sounds weird, kan?
entah
cuma terfikir sekarang
aku tidak sukakan kepura2an
aku adalah aku
apa yang kowang nampak aku
itulah perangai aku
cuma in certain situation jek aku 'terpaksa' kawal
namun bukan bertujuan untuk hipokrit
kerana aku punya seorang teman
yang kadang2 seolah2 lebih suka menyorokkan perangai sebenarnya
bagiku
express jela semua
then mereka yang terus berkawan dengan aku mean mereka dapat terima aku seadanya
alhamdulillah
setakat nie tiada yang menjauhkan diri

inilah aku
di rumah
di kolej
di kelas
di mana2 sama sahaja
cuma kadang2 kena kawal
macam gelak kalau kat rumah n bilik main lepas jela
tapi kat kelas n depan kawan2 lelaki
kena lah control
bukan nak kawal ayu
cuma ini berkaitan adab sopan perempuan melayu bertudung labuh
hal ini menjadi keutamaan juga
namun kenakalan dan keriuhan aku masih tak dapat dibendung walau di mana jua
even kadang2 dengan lecturer n DEKAN kot!!aku still terbawa2 dengan mulut aku yang memang tak reti nak diam nie
aishhhhh
mulut aku berhenti berfungsi time tidur jek
hahahaa
tapi ok lah 2
aku menggunakan sebaiknya nikmat yang Allah beri
hehe
orait
till then
salam..................

No comments:

Post a Comment