Wednesday 7 March 2012

bukan bidang aku kot

salam
kowang kalau ada baca blog aku nie
ade nampak apa2 kurang tak??
tak  baca pown even tengok jek pown ok
huhuhu

aku still rasa tak cantik
hmmmm
macam mana nak buat cantik nie....
sekarang misi aku nak mencantikkan blog nie
yeessss
heeeee
banyak laaa ko
nota berlambak atas meja 2 sape nak baca???
tak apa..kejap jek..ea??hehee
nak hias n insya Allah kalau ada masa luang tiap2 hari nak update blog nie....
hehehhe
nak biar post berlambak2 macam blogger lain
biarlah post tak best pown
*ayat dengki 2!!!hahaah
bersaing secara sihat nie....

aish...macam mana nak hias nie??
sungguh ak tak tipu
ak tak pandai laa bab nie
memang bukan bidang aku pown
huuuuuu
dah laa tak kreatif langsung!!
huuuuu
tak apalah
aku akan cuba sebaik mungkin
hehehe

chayok!!!!
ok...nak mengedit2 nie...
k salam...=)

No comments:

Post a Comment