FolLoW bY eMaiL

Sunday, 11 March 2012

pengalaman2

salam
dua hari kot aku tak update apa2 kat sini kan
nak kata busy tak pown..
cuma aku tinggal ladtop kat bilik kolej nie
n balik ke rumah di kuantan
balik pown sebab mewakili kawan aku ,fadir *nama dia lagi kan...hohoho
wakil kan dia meetig mypsa
ajak min sekali

maka alkisah
terjadi lah satu cerita yang kalau dengar saja mesti gelak sakan nak mati la
tapi kalau alami sendiri pown rasa macam nak.....
tak sanggup nak cakap
tapi aku anggap sebgai pengajaran
dan pengalaman
lain kali jangan mengada nak buat lagi

malas lah nak cerita panjang2
kesimpulannya
jangan tidur dalam bas
yang tak berhenti kat terminal kita
huhuhuhuhuhu

k itu saja...dah tak larat nak menaip
terasa macam nak demam...huuu
=(

No comments:

Post a Comment