Friday 16 March 2012

my weaknesses

salam
siapa dalam dunia nie yang lahir2 tanpa sebarang kelemahan
semua nya sempurna
ada ke??
Nabi Muhammad adalah maksum
idola kita
tak termasuk la yang aku tanya nie manusia biasa macam kita nie

terlalu berterus terang dan suka bercerita
merupakan kelemahan terbesar aku
sebab dari situ orang boleh nampak personaliti aku
directly from my words
the way i talk
kadang2 terasa nak asingkan diri dari semua
sebab bila berkumpul ramai2
memang terinduce la gak nak bercakap
bercerita itu ini
kadang2 terumpat orang
kan dah buat dosa
aishhhhh
tapi bila aku senyap orang pelik plak
hohohohoho
nampak laa mulut aku nie memang jenis bising kot
sampai orang hairan bila aku sepi
siap cakap aku sakit lagi
mengantuk laa
macam2 spekulasi orang
aku mampu tersenyum jela
bisik hatiku, mereka tidak tahu isi hatiku
oleh itu aku maafkan semua
tidak terdetik di hati even sekelumit pown

sebab semua sahabat aku
teman seperjuangan dunia akhirat

No comments:

Post a Comment