Monday 5 March 2012

simple..yeke??

salam
entry nie saja nak borak2
mengisi masa terluang
errkkk.....
terluang sangat ke ??
macam tak jek kan...
inilah hidup student farmasi...
agak BZ sepanjang masa
cuma sendiri kena pandai manage laa masa 2

kenapa saya tulis tajuk 'SIMPLE' 2??
hahahaa
tak ada pape pown
cuma bila tengok blog ini
terlalu simple
bila dicompare dengan blog dahulu
dengan blog kawan2
malu pulak kalau nak bagi orang tengok
hohohoho

memang aku suka semua menda simple
contoh
nama blog nie pown dah simple kan
aku suka hidup simple
tak payah nak complicated sangat
lebih mudah
lebih tenang
malah lebih gembira
kalau berfikir pown
aku cenderung untuk tidak terlalu berfikir dengan mendalam sangat
sebab akan menyebabkan urusan menjadi terlebih rumit
so
better kita happy2 kan
tapi bukan bermakna tidak mengambil berat
cuma tidak keterlaluan
huhuhu

n aku memang suka simple
makanan pown yang biasa2 saja
tak perlu terlalu complex
asal kenyang cukup la 2
alhamdulillah
yang penting mak aku masih setia memasak untuk kami
hehe

dari segi pakaian pown
kalau boleh lebih ringkas lebih bagus
lebih selesa
tidak terlalu menjadi tumpuan
hohohoho

*tapi pasal blog nie simple tak berhias
sebab dulu ade orang tolong hiaskan
sekarang dah tak boleh kot
keadaan dah lain
huhuhu
tapi yang penting nye aku sendiri malas sebenarnya
hehehe
n tak berapa pandai bab2 multimedia nie...
huhuhuhuhu
tak kreatif sangat laaa
huuuuuu

itu sahajalah point2 untuk tajuk ini...
sapa2 nak tmabah dialu2kan....hehe...=)
salam.................

No comments:

Post a Comment