Saturday 3 March 2012

survey camping site

salam......
harap semua baik2 sahaja...*even rasanya aku sorang2 jek kat sini..
harap tiada yang terjumpa dengan blog aku nie..
nak jadikan tempat luahan hati yang aku rasa biarlah aku dan Dia jek yang tahu..
mesti orang cakap simpan jela dalam hati tue..insya Allah Dia dengar..
namun, saya jenis suka menzahirkan perasaan di hati kecil ini...

tepat pukul 8.30 pagi aku berserta kawan2 sekelas bertolak dengan menumpang kereta mira ali (kawan aku jugak)
hajat nak pergi Ulu Yam nak survey resort2 kat sana..nak buat camping nanti..
bulan 5 nanti..kami2 yang kena handle..dan aku selaku exco program kenalah pergi tinjau juga tempat program kan..
turut serta adalah pengarah (fadir), timbalan pengarah (yun), exco cenderamta (mira) dan exco perhubungan (nazmi) selaku driver juga...hehe..
konon nak jenguk2 tempat2 menarik laa..
tup2 lepas pergi satu campsite nie..
yun ajak pergi Sg. Sendat...katanya tempat tue cantik...
pergi2 rupanya kawasan perkelahan air terjun...
loohhh!!!!!diowang nak mandi keee?????aish....
memang lah dah bawak baju
tapi plan asal nak test aktiviti 'river trailing' kat woods resort 2...
tapi tak pelahh...
maka bermandi2 lah kami berlima tadi...
lepas dah habis mandi 2,barulah pergi cari makan tengah hari then solat...
then konon nak cari lagi tempat lain..
naik punya naik..
last2 pergi Genting kot!!!hohoho
siap nampak kereta kabel lagi...
hua3
tapi kitowang buat u-turn jek..
then pergi woods resort jugak
n decide book tarikh kat situ jelah..
paling mudah dan murah..
hehee

so begitulah kisah travel saya pada hari ini......
seharian juga berjalan nie...
balik2 dah pening..jalan terhuyung hayang...hohoho
mengantuk tak payah cakap lah...
heh3

k lah,sekian untuk kali ini...=)
salam...........

No comments:

Post a Comment