Wednesday 7 March 2012

i'm a pharmacist

salam
tadi lecturer tanya
'siapa ada blog??'
hehehee
aku angkat tangan...of kos not!!!!huhuhu
dah nama nya nak privacy,mana boleh heboh....
hehehe
pandang fadir,tuan empunya badan yang pernah berjasa menghias blog lama aku dulu
time rajin2
tengah cuti
tapi lupa pulak
dia dah tak ada blog
delete kot
entoh lah kenapa
katanya menimbulkan fitnah
memang lumrah hidup
mulut orang bukan boleh tutup macam mulut tempayan
huhuhu
tapi dah tak ada blog nak baca time free...huhuhuhu

so ape kena mengena nya dengan tajuk post nie???
memang i'm pharmacist.....
sebenarnya future pharmacist!!
hehehe
sedikit ralat arwah ayah tak sempat tengok aku grad
apatah lagi bekerja sebagai salah seorang ahli professional
ahli kesihatan
yang menjadi kepercayaan orang awam
harap arwah ayah tumpang bahagia di sana~~~~

sebagai seorang ahli farmasi
apa kena ada??
huhuhu
kena sentiasa belajar
orang kata long life learning....
even dah bekerja nanti pown still belajar
tadi baru tahu kena kutip 10 point nak make sure lesen ahli farmasi 2 continuously sah
pastu tadi pown kena marah dengan lecturer sebab tak bawak BNF
semua ternganga bila kena tanya indication ubat
belom lagi mechanism
huhuhu
bila fikir semula
betul ke pathway aku nie???
tapi hati kata
insya Allah
dia dah tetapkan jalan ko yang nie
menuju kejayaan hakiki kelak

so kena lah usaha lebih kan....
lebih berjaya
lebih kaya!!!hua3
bukan2....kaya dengan niat mahu menolong keluarga aku
yang kelihatan goyah sedikit sekarang kerana masih menyesuaikan diri
dengan keadaan tanpa tempat bergantung
mak ada
namun tidak se-gah ayah
mungkin kerana mak tidak bekerja.....hohoho
insya Allah aku akan bantu mereka suatu hari nanti...
doakan aku~~~

k salam..................=)

No comments:

Post a Comment