Monday 12 March 2012

saya selesema cikgu!!!

salammmmm
*bagi salam pown dah meleret
aishhh
tapi memang aku tak larat
nak bukak mata pown dah tak tahan
tapi atas dasar teringat kerja berlambak lagi tak siap
BI lah,assignment TM lah..tadi tambah pulak tutor AS
memang tak putus kerja sampai lah habis satu sem nie
tak apalah
adat hidup belajar
2lah siapa suruh asyik tangguh jek kerja
siap balik rumah lagi pulak 2
ladtop semua tinggal kat sini
memang terbaik laaaa duhai HATI KECIL weh!!

rehat tak cukup
ke tak cukup rehat
sama je ea??
hehheehe
nie lah sebab aku jadi lemah nie
suhu badan tak normal dah nie
meningkat
tapi tak sampai 40 degree celcius laa
kalau tak dah cecah tahap bahaya 2!!!
tapi tak tahan nye
i have runny nose!!!
dah berapa kali terbersin nie
then tekak pown dah macam nak bekerjasama dengan hidung gak laa 2
buat pakatan nak sabotaj aku

pleaselah weh
i need all of u
work with me
with a lot of strength
aku tak boleh tidur over sangat sekarang
huhuhuhuhu
nie dah masuk minggu keempat
minggu ketujuh kot dah midsem!!
huhuhu
pandai sangat nasihat orang
diri sendiri pown gelabah gak bila sedar midsem dah dekat

aku akan cuba ceriakan muka dan ekspresi wajah nie
tadi pown dah ramai yang tegur kot
ketara sangat ke kalau aku senyap?
nampak sangat aku memang bising kan dalam kelas
hohohohohoho
buat teman2
jangan risau
kalau aku senyap
itu tandanya
either aku mengantuk sangat
atau tak sihat macam tadi
memang tak larat nak bukak mulut
plus telinga terasa berdengung
macam kurang jelas jek apa aku dengar dan cakap
aishhhhhhh
so better aku diam
hehee

'nape alyaa,masam jek muka??'...padahal aku dah habis try ceriakan dah muka nie
dah try bisingkan semula
borak dengan semua
tak ada mende penting pown aku pi gak cakap dengan orang itu orang nie
but still..................
may be kepenatan tue masih berbaki
hohohohoho
maaf laa...memang aku tak reti nak sorok sangat
terutama muka penat
dan sakit
sedih boleh la sikit kot
tapi yang paling tak boleh dan tak mungkin dapat sembunyi
GEMBIRA!!!hahahhaa

moral of the story is gembiralah anda ketika masih boleh bergembira....
nikmat ketawa andai ditarik
ibarat mati tapi masih bernyawa~~~~

No comments:

Post a Comment