FolLoW bY eMaiL

Tuesday, 11 December 2012

malu sendiri

salam
errrrrrr
baru perasan ada dua entry ak cerita hal yg sama
cuma ada tmbahan sikit2 jek kot
hua3
malu3!!!
hahhhahaa
xpelaaaaaa
tak kesah laaaaaaa
gatal jari nak menaip gak pagi2 nie
nie kot cara ak nak meluah kegembiraan terlampau nie
kalau sedih pown cmnie kot
bengang pown yeee
sebab selain Allah
memang takde tempat ak nak mengadu
so biar lah ak mengarut bercakap sorang2 pown kat snie
at least ak tak guna masa orang lain
nak suh diowg dengar masalah or cerita ak
kecuali....
kalau dah tak tertanggung sangat
aku cerita lah jugak
kang jadi mereng,ag susah
hohohohohohohohoho

tapi cukuplah aku dengan Allah........
HASBI RABBI JALLALLAH.....
betol.......
anggap ruangan nie sebagai medium perantaraan ak ngan Dia boleh?
kadang2 aku tak tercerita semua macam nie dalam doa ak
tapi Dia Maha Berkuasa
Maha Mendengar segala rintihan kita
takyah cakap pown Dia dah tahu
cuma Dia lebih suka hamba-Nya yg suka meminta2
memohon pertolongan-Nya........
itulah konsep penghambaan sejati...
insya Allah.....
kena tingkatkan dan persiapkan diri
untuk menjadi yg lebih baik...=)

p/s: so xpelaaa kan ak tercerita dua kali pasal nasyid nie
heeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a comment