Thursday 27 December 2012

bukan aku~~

salam
perut yang kenyang induce mata tutup
kan3?
sape setuju angkat kaki!
hohohohohohohoho
okay,sebab aku setuju 100% maka ak kena elak hal itu
so berblogging kejap
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

dua tiga menjak sibuk nak prepare untuk final nie
buat aku tak fikir mende lain selain study
yeke?????
hmmmmmm,ade lah sikit perkara lain
tapi hal satu nie yg aku dah lama tak terlintas
bukan tak fikir
tapi malas nak menyemakkan kepala buat masa sekrang
namun ia datang pulak tiba2 semalam
aishhhhh
mungkin adalah lebih baik ak tak nampak apa2 berkaitan hal nie
hmmmmmmmmmmmmmm

ia buat ak terduduk dan berfikir
mungkin betul apa yang pernah aku fikir sbelum ini
cuma ak yg kurang cerdik
nak jugak tipu diri sendiri
sedarlah alyaa
kau tak layak~~~~~~~

cinta itu satu anugerah
namun bukan semua orang mampu milikinya
tak semua boleh kecapi bahagia itu
kenapa?
kerna takdir dan jodoh kita lain2

dan bagi aku sekarang
cukuplah aku simpan rapi2 hati dan cinta aku nie
hanya untuk si dia yg sah buat aku suatu hari nanti
itupown jika ditakdirkan berjodoh di dunia
andai tidak
berjumpa di alam sana
yg lebih kekal
yakin bahawa Allah telah aturkan segalanya yg terbaik buat aku
bila tiba saatnyaa~~~~

'berkahwin dengan org yg kita cintai adalah satu kemungkinan,
tapi menyintai org yg kita kahwini adalah satu kewajipan'

ak seharusnya lebih peka hal ini
contoh terdekat dan terbaik ada depan mata
mak ayah aku sendiri
mereka telah alami
hasilnyaaa~~bahagia hingga ke hujung hayat=)

buat masa sekarang
aku belum layak untuk miliki cinta
hanya satu cinta yg harus aku cari
cinta Illahi~~~~~~~
dan perkukuhkan cinta sesama ahli keluarga
mak,adik2,nenek dan pakcik makcik
Ya Allah
aku mohon agar dikurniakan kebahagiaan dunia akhirat buat kami semua~~~~~~
amiiinnnnn....=)

No comments:

Post a Comment