Tuesday 15 May 2012

TIDUR

salam
tengok tajuk post pown dah meransang aku menguap
uarrgghhhhhh
hehehe
tak senonoh anak dara!
tak adalahh
perlahan je yeeee
hehehehee
semalam aku tertidur
kalau sekejap dalam 2jam xde laa jadi isu kan
tapi starting dari pukul 7 mlm sampai pukul 4 pagi!!!!
bangun sekejap solat magrib
then ngan bertelekung
sambung tidur sampai ke pagi
dasyat2
sampai kawan2 ketuk pintu bilik pown tak sedar dah
ramai pulak yg nk datang bilik cari aku semalam
aishhhh
nak kata badan penat
tak ada lah sepenat macam baru balik dari kem ari 2
balik dari kelas jek pown
uhuhuhuhu
tapi mengantuk 2 memang ada laahh
fuuhhhhhhh
bangun2 pukul 4 pagi
terkejut nya Ya Allah
tak sangka sampai lama macam 2 aku tidur
huhuhuhuhuhu
nie kalau mak taw mau aku kena ceramah nie
heh3
tapi involuntary laaaa
huuuuu
bangun2 terus solat isyak
then sambung study nota dekan
sebab ingat hari nie ada tutor
rupanya!!!
esok baru tutor.........
tapi bagus laaa
at least dah baca sikit even tak habis lagi
baru nak berserah kalau kena attack time tutor tadi
hehehehehehehehe
so esok xley nak redha sangat laa kan
kena bersedia nie
pasnie nak sambung study laaaaa
insya Allah kalau tak tidur lagi
aishhhhhh
kena gi study bilik kawan nie
bilik IFFAH!!!!!
heeeeeeeeee
sape suh dia tak tidor
da kena attack ngan aku
jadi mangsa membuang rasa mengantuk
tapi silap2 aku pi bilik dia
siap tidor kat bilik dia ag
hua3

k laaaaaaa
till the next idea comes.........
salam

No comments:

Post a Comment