Tuesday 29 May 2012

assistant class rep~~

salam
hari nie yun membuat announcement penting
pasal perletakan jawatan die sebagai class rep kelas kami
sebab dia ada pegang jawatan dalam PMFFAR
so kena laa elect organisasi baru
lagipown pandangan kami
better orang lain pulak yg memegang tampuk pemerintahan kelas 2
maybe ada perubahan sikit ke
kemajuan ke
heheeh
maka dengan ini aku sebagai penolong yun pown terletak la jawatan
organisasi lama dibubarkan
dan pemilihan organisasi baru terus dibuat
sebelum semua bangun keluar kelas
yang nampak nye rumah or bilik masing2 macam nak lari jek gayanya
huhuhuhuhu
setelah pemilihan dibuat
dapat la keputusan
nazmi naik sebagai class rep
n aku assistant dia
aku ag????
tiba2 nama aku naik
tak taw sape sebut
kebetulan pulak ak duk belakang ari nie
suara aku cm tenggelam
kalau tak aku kena jerit sikit kot
tapi cm bahaya jek
orang sebelah dah mengerling
buat muka gaya 'apehal pempuan nie'.....=,=
hohohohohoho
maaflaa
kadang2 terover sikit
huuuuuuuu

ingat nak lepaskan jawatan 2
sebab rasanya ramai lagi perempuan dalam kelas 2
lupa pulak nk back up diri sendiri tadi
bukan sebab tak nak pegang jawatan 2
ak ok jek
setakat nie takde lah terbeban pown
suka jek aku berbakti kat kawan2
tapi macam aku jek yg ada
nak gak bagi peluang kat orang lain
kot laa ada yang nak sangat rasa pegang jawatan 2
huuuuuuu

baru nak teruskan niat membantah esok
kawan2 aku duk pakat nasihat laa pulak
kata mereka...
'ko selalu on9 alyaa,semua info pasal kelas senang nak update....'
'senang nak taw dapat cuti tak,atau kelas cancel ke tangguh ke...'
'ko mudah didekati ag kot...n rapat ngan ramai orang...ag mudah...'

pulak???huuuuuuu
dah tak reti nak cakap ape dah
hmmmmm
tengok la macam mana
huuuuuu
nak try usha sape2 yg lebih layak dari aku
heheheh

so for now,i'm still the assistant of the class rep for my bacth...
the end~~~~~~
wasalam.....

No comments:

Post a Comment