Friday 11 May 2012

cedeyyyyy

salammmmmmm
huhuhuhuhuhu
nada ada gaya sedey tak?
ada kan.....
memang sedey pown
tak dapat balik rumah!!!
setelah memasang angan2 yg agak tinggi
nak baring2 laa kat rumah
nak rehat2 santai2
tak mau buat kerja2 yg bertimbun nie
nak rehat serehat2nya
biarlah kerja makin menggunung pown
rupanyaaaaaa!!!
harapan tinggal harapan
bila tiket ke kuantan semua habis untuk hari nie
sampai malam
huhuhuhu
bukan setakat kuantan
even kemaman n kuala terengganu pown licin!
ape kess nie
rupanya ada perhimpunan umno
tak sure laa kat mana
tapi nampaklah beberapa buah bas
bertampal pelekat 'pemuda' or 'puteri' umno
perlu ke sampai semua bas pown nak ambik
siyez sakit hati laaaaa
huhuhuhuhuhuhu
nie bukan nak menyenangkan rakyat
makin menyusahkan pown ada
huhuhuhu

tapi itu perasaan tadi
time perasaan rindu kat mak sedang membara
tambah lama tak jumpa adik2
huhuhu
tapi sekarang dah neutral semula
so boleh laa berfikir dengan lebih rasional dan matang
hehehe
Allah dah aturkan semua nie
ada hikmahnya nie
kalau aku balik kerja aku tak siap
bertangguh semua
so bila aku boleh start study
kan3?
isnin nie dah ada quiz kot
tapi still nak senang lenang lagi
2 laa sebab nye kot
Dia tak izinkan aku balik rumah
huhuhuhuhu
insya Allah satu masa nanti diizinkan aku pulang bertemu mak n adik2
heheheehehe
so just wait for that moment....
salam~~~~~

No comments:

Post a Comment