Thursday 10 May 2012

NPSC 2013

salam
anda tahu apa itu NPSC????
tidak tahu???
meh saya terangkan.....
it stands for NATIONAL PHARMACY's SPORT CARNIVAL
untuk tahun 2013 kali yang ke- 6 ini
bakal diadakan di UKM
hua3
u aku laaaa 2
maknanya kami tuan rumah la kali nie
program sukan ni biasanya akan dihadiri oleh semua pelajar farmasi dari semua u di malaysia
tak kira laa ipta or ipts
its national ok
dan dalam banyak2 post
taw tak aku pegang post ape???
PEMASARAN or MARKETING!!!
pergghhhhh
semua bajet dan belanjawan sekretariat lain diberi kepada bendahari sebelum dimaklumkan kepadaku
nahhh!!ko kena cari duit banyak nie taw......huhuhuhuhuhu
mula2 aku seorang diri menyandang jawatan ketua sekretariat pemasaran nie
tapi lastly baru semalam pulak 2
aku berjaya memujuk kawan aku nie
nazmi ....hehehhhee
die setuju untuk sama2 berganding bahu menjayakan tugas pemasaran ini
bersama aku
huhuhuhuhu
akhirnya
setelah puas mencari partner
heh3
alhamdulillah Engkau permudahkan jua
bajet overall dalam RM100K..........
hohohohohohoo
memang bukan semua aku kena cari
ada yuran peserta jugak kan
tapi selain dari yuran 2
sumber kewangan memang datang dari pihak aku laa nie
hohohohohoho
tercekik jugak laa kan
tapi tak apa laaah
ini semua pengalaman
insya Allah dipermudahkan
bukan setakat pemasaran
tapi juga untuk semua organisasi kami
yg mostly batch aku jugak
hohohohohohoho

selamat menjalankan tugas!!!!=)

No comments:

Post a Comment