Saturday 12 May 2012

privacy sebuah blog

salam
post kali nie just nak tanya
kot2 lah ada yg sudi membalas
kalian semua dapat baca ke setiap karya tulisan ku ini?
jawab dengan jujur!!
huhuhuhuhu

nak tahu soal privacy
blog nie privacy ke tak ea?
ke ada setting jugak
siyes ly aku tak taw sangat nie
bila baca balik semua post aku dalam nie
mau sentap jantung kalau kawan2 aku ada baca
huhuhuhuhu

tapi aku suka luah n cakap sorang2 kat sini
bermonolog
dalaman ke luaran ke
memang aku suka
tak ingat dah macam mana aku boleh terjerumus dalam mende nie
tapi rasanya start duduk sini laa kot
terjangkit ngan kawan
huhuhuhuhu
dulu dia laa yang aku tengok rajin mengarang
meluahkan segala isi hati
sampai kan bila ak wat blog pown
dia yg tolong editkan
cantikkan hias blog aku nie
tengok2 dah cantik pown
hhuhuhuhuhuhu

tapi sekarang aku dah boleh edit sendiri
heheheheeh
even maybe tak secantik dia buat
tak kreatif sangat laaa kalo bab2 nie
huhuhu

aku harap aku jela yg dapat baca semua post dalam nie
amiinnn~~~~~

No comments:

Post a Comment