Tuesday 18 September 2012

beratnya Ya Allah~~

salam
hari nie terasa sangat2 tension
tak keterlaluan kan
kalau nak cakap nie sume sebab result short sem aku 2
huhuhuhuhu
after tengok result 2 laaa
terus tak boleh fikir pape
kepala rasa berat
dan!
yg paling tak tahan sakit belakang nie
menjadi2 pulak
hati aku makin tak sedap jek nie
aku tahu kemungkinan tersebut besar
banyak tanda2 dah nie
terutama sakit bahagian tulang belakang nie laa
mencucuk cucuk sangat
bisa sungguh
tapi kalau boleh aku nak nafikan laa
memang laa
manusia mana nak mengaku yg die mungkin ada 'pendamping'
nauzubillah......
aku cuba lah sedaya mungkin untuk hindar semua nie
insya Allah
Allah kan sentiasa ada untuk bantu aku
just tinggal aku kena mohon laaa kan
itu sudah semestinyaaaa
aku kena kuat!
aku kena lawan
aku ketua keluarga
aku tak boleh lemah demi mereka!
huhuhuhuhu
doakan aku berjaya harungi semua cobaan ini....
Ya Allah bantulah hamba-Mu yg lemah ini....
=)

No comments:

Post a Comment