Sunday 26 May 2013

andai kata betol~~~

salam
dua tiga hari nie kawan2 aku nie diserang satu wabak baru
yang aku pown pelik macam mana laa boley tiba2 terjangkit tuu
wabak pe?
wabak terlebih rajin nak tolong carikan pasangan sehidup semati aku
wawawawawawawawwawa
ak yang baru jek nak tutup buku n hati bab2 nie
tiba2 dah terbuka semula
pastu mula laa nak fikir jek memanjang pasal hal nie
aishhhhhhhhhh
tambah plak duk tengok orang post sana sini gambar kawen
uishhhhhhhhhh
sengaja kan~~~

mereka suggest satu nama nie
beriye laa duk promote
macam2 yang dipuji
n kata2 yang seram aku nak akui
aishhhhh
bukan ape
sebab orang tu ak ase ak lebih kenal
tapi aku tak nampak semua tu
lagi sadis tuan empunya badan pown tak pernah cakap pape
sebab takmo terluka lebih buat kali kedua
ak memang buat keputusan nekad
ak takmau berharap atau anggap lebih2
aku just akan percaya apa yang ak dengar
dari orang tu sendiri
n percaya kata hati aku
tu jek jalan terbaik kot

tapi ak tak salahkan kawan2 aku pown
ak taw diowg sayang ak
siap cakap takmo tengok ak sedey2
paling penting taknak dengar sape2 lukakan hati aku lagi
*even b4 nie ak tak cerita pown
tapi diowg tahu dari sumber lain
kadang2 terbocor sendiri oleh pihak2 berkenaan
entah laaaaa
orang mendengar n melihat
judge laaa sendiri
sebab tu ifa marah
dia kata jangan nak pendam sangat laaaaa alyaa kalo bab perasaan ko tu
pastu nak tolong orang lain plak kn
fine2
ak dengar nasihat ko iffah ooiii
=)

rasa bertuah sangat ada kawan yg prihatin cm mereka
iffah,ecah,shila,mira,min n so on
min sorang ag
terkejut ak time keluar berdua aritu
tiba2 dibangkitkan hal nie
hahaha
sebab tu ak cakap kawan2 ak skang duk berjangkit wabak yg sama
even min tak selalu lepak ngan kami pown
but still topik yang dibincang sama
either die mmg ada dengar
or die just perhati n nampak semua tu
again...entah laaaaaa
hohohohohohohoho

serah semuanya pada Dia
untuk long term,sbenarnya ak dah fikir
n ak lebih ready ngan si dia tu
bukan si dia nie
paham tak???
hua3
suka hati jek.....
sudah2......
fokus2......
sekian salam~~~~


n these are all my best frens ever!
tak sangka life kat u paling best!!!
penuh suka n duka.....=D

No comments:

Post a Comment