Wednesday 19 June 2013

choose!

salam
ehem3......sebenarnye kan..nak tahu satu rahsia tak????
aku dalam exam weeks actually
n know what?
hari nie aku ada satu paper kot!!!but still boleh main2 di sini....=.='
paper Biotechnology in Pharmacy...wawawawawawa (gaya gelak trend baru)

tiba2 tertarik2 nak post n bercerita sikit pasal perkembangan semasa di sini
hohohohoho
bajet retis sangat kan
even sebenarnya aku sendiri tak sure ada orang sudi jenguk ke tak blog ak nie
wawawawawawa
seddddeeyyyhhhhh!!!! *gaya Dr M~~~=P

kalau post ak b4 nie tajuknye 'andai kata betol'
kali nie ak nak cakap memang betol dah jadi pown!!!!!
aku dah cakap
aku mudah diinduce
aishhhhhhh
tapiiii.....kali nie ak nak elak awal2
lari siap2
takmau lah terjebak lagi
salah satu prevention method nyeee??
deactivate Twitter..........=(
sayang jugak sebab tu salah satu medan aku contact kawan2
tapi mengenangkan hal nie
better aku persiapkan diri aku
lari awal2.....sebelum melarat
ak perasan dah ada perubahan kat hati nie hoooiiii
bahaya betoii
=0

even ada banyak kemungkinan lain
tapi ak prefer n choose this way
dengar dek kawan2 aku mau kena marah
wawawawawawawa
sorry la korang....hohohohohoho

#serik

sekian buat masa nie....heeeee..
*tangan gatai nak menaip..hohohohoho


No comments:

Post a Comment