Tuesday 3 April 2012

midsem

esok dah masuk hari ke 3 aku exam
midsem je pown
huh
ayat berlagak tak ley bla kot
hahaa
bukan pe
ayat nak bagi sedap hati sendiri
kalau tak mesti dah menggelabah
pastu dah takley nak study
huuuu
study kena tenang2
kalau tak masuk tak guna gak bersengkang mata depan nota
itu prinsip aku laa
lain orang lain pegangannya
huhuhuhu

tapi dalam orang lain duk sibuk exam
aku sibuk memikir
pasal something nie
tapi tak ada lah aku terfikir selalu pown
sometimes jelaa
it comes cross my mind
macam best la bila main lari2 ala2 sorok2 pown ada
aku dah hampir seminggu tak bertembung ngan dia
tapi akhirnye jumpa jugak tadi
ingat boleh elak lagi
sebab asal nya ingat jumaat nie la
baru betul2 jumpa
nak bercakap pown
tapi tadi dah terjadi
2 pown tak plan
secara tiba2...
hohohohohhohoho

k laaa....itu sahaja
nak smbung study smula
k salam............


No comments:

Post a Comment