Saturday 7 July 2012

konon layak

salam
di sini saya ingin membuat satu pengakuan
bahawasanya saya masih tidak layak
untuk....
berkahwin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahaa
gatal naa cakap pasal kawen2 nie
tapi its a fitrah ok
hehehehe
ayat cover 2
tak ada maknanya

time2 cuti nie laaa try ditilik
ak layak ke nak fikir soal nie
tengok sikit perangai
hmmmmmmm
boleh ubah lagi kot
bab masak2
still can be improved
soal bangun pagi
dah ada improvement
berkat doa mak aku kot
heeeeeeeeeeee
ape penyakit laaaaaa kau nie
hishhhhh

tapi ada satu hal
bab jaga anak
huishhhhhh
cepat sangat kedepan ko nie alyaa oooiii
tapi yelaaaaaa
kemungkinan untuk ke arah itu ada laa kalo dah masuk alam kawen nie kan
nak tak nak
kena gak fikir
laki senang laaaaaaa
payah tang nak cari rezeki 2 laaa
berat sikit
tapi insya Allah
rezeki Allah dah tetapkan
just tinggal kita usaha
tapi kalo perempuan
mengandung,bersalin n macam2 lagi laaa
semua tu kena fikir taw
belum lagi pasal kerja rumah
lain la kalo ak suri rumah sepenuh masa
hmmmmmm

ari 2 dah praktik
try jaga sepupu aku
tapi umor dah 2 tahun laaaa
khaidir 2 laaaaa
lain macam sikit laa buasnya
agak ganas pown ye
aishhhh
n sejak2 dapat adik
dia cam rasa terabai kot
macam2 hal dia buat nak tarik perhatian
termasuk laa mengamuk sakan tahap tak peduli apa2 dah
ok,kalo biasa2 aku boleh pujuk
tapi ada satu hari 2
dia ajak aku naik motor
tapi panas
so ak lengah2kan biar petang sikit
last2 ak suh dia mandi
mula2 ok lagi
tapi da abih mandi
dia meronta2 taknak pakai baju
pampers abih ditolak
puas aku pujuk
sebab mak aku ngah buat kerja lain kot time 2
pujuk2 tak makan
last aku yg nangis!!!!!!
huaaarrrgggghhhh tak tahan nyaaaaaaaa
tapi aku menangis 2 bukan laa sebab tak tahan sabar sangat
bercampur bile ingat dak besar nie
tak paham ibu dia ada adik kecik
baru jek bersalin
takley laa fokus kat dia
so dia rasa terabai
memang pantang marah dia nak protes skang nie
p2 aku menyerah kalah
mak ak handle
huh!!!
ok fine
pas dah siap2 pakai baju
*macam mana ntoh mak ak buat
huhuhuhuhuhu
baru dia cari aku
nak vrroooommm2!!
layan jelaa khaidir oooiiiiiii
kau memang mampu menggugat kesabaran kaklong!
ngan budak kecik jadi kau nie alyaa ooiii
nak wat cne
that is why i said aku takde kelayakan lagi
heh3
nantilaaaa
nak kena menuntut ngan mak dulu nie
b4 kena tunjuk ngan mak mertua!
uhuhuhuhuhu

2 satu hal
banyak adegan kat tb tunjuk
pasal mak mertua tak suka
biasanya yg menantu perempuan nie laaaaaa
adoooiiii
gerun laaaa pulak
nak masuk dalam satu family baru
*gaya macam esok jek nak kawen!
gataaaaaaallllllllllllnyaaaaaaaaa!!!!!!!
bukan laaaaaaaa
ak teringat nie
sebab tadi kot nenek ak tiba2 cakap
'nati kalo mak mertua dari awal memang tak suka,takyah laa teruskan,seksa hidup'
huhuhuhuhuhuhuhu
penangan drama indon laaa 2
heh3
wan2.........
tapi memang betol pown
bukan kat tb jek
kat dunia realiti memang banyak kes mcam 2
alhamdulillah dalam family ak setakat nie ok
semua nya lancar jek
malah jadi menantu kesayangan pulak makcik2 aku 2
berdoa jelaaa
mudah-mudahan dikurniakan mertua yg sayangkan kita
ipar duai yg memahami
yg boleh terima kita seadanya
amiinnn......=) 

No comments:

Post a Comment