Thursday 20 June 2013

pengalaman exam

salam
setakat nie dah macam2 exam aku pernah hadapi
baik bertulis mahupun lisan
praktikal pown pernah
dulu2 time sekolah rendah,kat sekolah fardhu ain
ada exam praktikal solat n ambik wudhuk
exam lisan pown ada...hafal doa Qunut n bacaan2 dalam solat
time tu ketaaaaaqqq nya wehh!!!
nasib baik la dapat ustazah yg sporting....ngeh3
even guru besar pown sporting kooootttt
mau tak,ustaz tu tok sepupu aku kot
tokngah aziz,tu gelaran kat rumah laaa
n beliau suka aim aku kalau time2 dia masuk kelas ak
tanya soklan tajwid,rukun2 solat..
disuruh baca surah Al-Fatihah sampai kena cubit...hohoho
sebab tak betul tang ayat 'Sirathallazinaan'am.......'
sebutan huruf ain tak dengar...
dicubit pipi aku plak tu
dah batal abih air wudhuk ak
terpaksalah pi turun ke aras bawah sekali dari aras 3
amik semula wudhuk sbb kena sambung tadarrus Al-Quran
heeeeeeeeeeee
seronok la plak kalau diingat semula time sekolah rendah dulu
main2 n seronok2 jek gi sekolah
tak fikir jauh pown kan....hohohohohohoho

kat u pown ada exam praktikal
Amalan Farmasi 1,praktikal compounding ubat
hohohohohohoho
dah berbelas tahun duk belajar n exam nie
banyak gak pengalaman
macam2
antaranya...yg terdekat n paling unik bagi ak
exam ditangguh sebab bekalan eletrik dewan terputus
errrkkkkk disebabkan dewan tu tertutup n ada yang komplen tak nampak
so terpaksa ditangguh jugak
dah laa time tu paper yg agak killer
hohohohoho
tapi ak lega even ramai kawan2 yg tak puas hati
sebab aku fikir Allah nak suh study lagi laa tu
bagi peluang lebih sikit
heeee
tapi time jawab lepas tu macam kantoi jugak jek=.='

menangis time jawab exam pown pernah
tu jadi time sekolah menengah
form 2 kot,exam pertengahan tahun subjek Tafsir
dulu jadual exam ditampal kat depan kelas
n aku entah ape pasal kelam kabut tak salin plak jadual
so main tengok sekali lalu macam tu jek
hari yang sama ada dua subjek
tafsir n hadis kot
ak nampak hadis exam dulu,tafsir tengah hari sikit
so ak pi pulun baca hadis
tafsir sikit2 jek sbb assume nak sambung after abih exam hadis la
rupanya esok pagi dah nak start exam lagi 10 minit kot
baru aku taw exam tafsir dulu!!!!
punya la haru time tu
ketar2 kot time menulis
n terus blank
tu yang menangis tuuuu
huhuhuhuhuhu
tapi alhamdulillah markah teruk time tu dicover oleh mrkah time exam akhir taun
hohohohohohoho
n alhamdulillah jugak tak effect result keseluruhan ak
taun depannya naik kelas lagi
=D

hmmmmm ape lagi ea pengalaman???
cikgu bagi jawapan....pernah??heheh
nie jadi time sekolah rendah
ustazah sekolah fardhu ain
exam akhir taun bahasa arab
sebab semua blur tak taw nak jawab ape
n ustazah tu takmau student kelas dia dapat markah rendah
nanti kalah ngan kelas sebelah
ditulisnye semua jawapan kat papan hitam
wawawawawawawawaa
lawak jek kalo duk ingat2 semula

sakit time exam...hmmm belum pernah lagi setakat nie
alhamdulillah
paling aku takmau demam/pening2 time exam
n satu ag...senggugut!
sebab aku akan totally blank
hohohohoho
seksa kot nak perah otak time2 kritikal tu
even kalo time lecture just kena terima masuk dlm otak pown seksa
apatah lagi nak perah keluar dari otak
heh3
so kesihatan amat penting okay time2 exam
heeeeeeeeeeeeeee
n alhamdulillah jugak aku jenis tak mudah sakit
contoh kalau setakat tak tidor semalaman
esok nye after recover tidur sikit dah okay laa
takde laaa sampai demam2 or selesema ke
sebab ade certain orang macam tu
so again,alhamdulillah~~~

tidur time exam??mcam tak pernah..ke pernah???
hmmmm seingat aku pernah aku baring jek kot
time exam kat matrik
saje lenguh ak baringkan kepala atas meja
sekali pengawas exam tu ingat aku tidur
diketuk meja ak
nasib baik tak terlompat aku dek terkejut
haishhhhhh

n semakin meningkat dewasa
semakin kurang aku menangis kerana exam
wawawawawawawa
makin takde perasaan ke hape??
malu kot nak nangis sebab mende2 macam nie
n selalunya positif side otak aku nie akan ambik tindakan dlu
b4 yg negatif menguasai
hohohohohoho

seronok la plak duk mengimbau kenangan2 dulu kan......heeeee
n kalau nak karang nie tak habis tiga hari tiga malam mengarang
aish3
dah twitter takde
blog plak jadi tempat kau bergiat aktif ea
hahahahaha

oh btw,kawan2 dah mula tanya pasal twitter
'nape ko deactivate?'
errrrrr 'saje'......heeeeeee
'mesti ada pape nie....kena tanya jepa la nape..'
me: =.='  #xdekaitan

sekian saja setakat nie.....salam=D

No comments:

Post a Comment