Wednesday 13 February 2013

saat cinta mula berputik~~~~

salam
entry kali pasal cinta
lagi????
hehehehee
tapi nie bukanlah cinta di alam nyata pown
alam maya only
or lebih tepat minat kat orang nun jauh di negara luar
kenal kat mana??
of kos la di pelbagai saluran media
di zaman moden dan canggih ini (kepoyoan!!)
kenal melalui drama jek pown
hehhehehehheh
drama yg dicopy dari kawan2 dan di tv
n diselidik sedikit mengenainya di laman web wikipedia
so kenal laaaa SIKIT kan......
hohohohohohohohohoo

dari cara aku cerita mesti korang dapat teka kan
siapa dia
dari mana asalnya
hahahahhaahaa
hero korea laaaaaaa
of kosssss!!!!
dah balik rumah nie makin menjadi2 pulak
ditambah ngan galakan dari mak sedara n sepupu
join sama sekepala minat kat drama korea
haisshhhhhhhhhh
kalo aku cakap sape
mesti sume pakat cakap aku ketinggalan
sebab tu takmo tunjuk kat twitter or FB
biar mereka taw aku minat yuuchoon jek
heh3

siapa dia??????
hero drama BOF, city hunter, personal taste n the faith....
tu yg setakat aku tahu laaaa
heeeeeeeeeeeee
dah jdi stalker sikit2 aku nie
hohohohohoho
jatuh hati ngan watak2 dia
plus muka dia!heeeeeeeeeeeeeeeeeee (gataaaalll!!!)
even aku taw muka tu bukan ori pown
tapi arrrggghhhh biarlahhh
so sekarang aku dah dapat bayangan
aku nak ciri macam dia
kecuali bukan islam n minum arak jek yg aku mintak dijauhkan
n kiss sana sini mcam dalam drama tu pown tak mau laaa
character n physicalnya maybe boleh dijadikan sebagai ciri2 idaman
hehehehehe

lee min ho.................
=D



sekian sahaja post mengarut dari aku,cik 'hati kecil atas papan'
=)



No comments:

Post a Comment